O baie de senzație!

Încă de când a început anul, mi-am propus sa redecorez baia, să schimb gresia și faianța, cada, mobilierul, absolut tot. Baia noastră necesita îmbunătățiri neapărate, iar acest lucru m-a ambiționat să pun în practică planul de redecorare.

Primul lucru pe care l-am făcut a fost să caut un mobilier baie modern, încăpător și care să se încadreze perfect în baia noastră. Mi-a luat foarte mult timp până m-am decis la un model anume, când mă decideam asupra unuia, vedeam un alt model care mă fascina….și astfel renunțam la primul. Alegerea culorii a fost făcută ținând cont și de culoarea gresiei și a faianței…astfel că, acum baia mea se laudă cu un mobilier nou, roșu, cu o oglindă mare, perfectă.

Untitled.png

După părerea mea, baia este extrem de importantă, prima cameră în care intrăm dimineața este baia. Aici ne începem ziua și tot aici o și încheiem, cu o baie relaxantă și odihnitoare. Așadar avem nevoie de un spațiu foarte bine luminat și aerisit,  care să ne aducă o stare pozitivă pentru întreaga zi. Deși nu pare, baia este destul de greu de amenajat, în special pentru că aici trebuie să depozităm multe lucruri, cosmetice, produse de curățenie, fiind nevoiți să îmbinăm esteticul cu funcționalul. Baia este o cameră care nu trebuie deloc neglijată, fiind una dintre primele încăperi la care ne gândim atunci când avem în minte o schimbare de look a apartamentului nostru.

În cazul meu, reamenajarea băii destul de mici, după părerea mea, a fost ca un joc complex de strategie: am ales gresia și faianța într-o nuanță frumoasă de alb cu roșu, trebuind neapărat să fie deschisă, pentru a nu micșora și mai mult spațiul, dar și ușor de întreținut. Cada este suficient de încăpătoare, un model foarte drăguț, simplu, pe colț. Iar mobilierul a fost extrem de important, oglinda mare având scopul de a mări vizual spațiul, un truc pe care l-am citit undeva și chiar a fost extrem de util.

Sunt foarte mulțumită de rezultat, acum am o baie extrem de frumoasă și de aerisită, cu un aspect îngrijit. Următoarea pe listă – bucătăria. Va urma….

 

 

Lasă un răspuns

