Lenjerii superbe la lichidare de stocuri de la cumparamisim la cel mai bun pret

Anul acesta sunt invitata la cununia civila a verisoarei mele. Astept cu nerabdare sa o vad mireasa. Ne intelegem foarte bine, am crescut ca surorile si ma bucur enorm ca si-a gasit sufletul pereche si este atat de fericita. Ma gandesc la un cadou frumos, un cadou care sa ii aminteasca cu placere de mine. Si sunt convinsa ca o lenjerie de pat este cadoul ideal. O lenjerie de pat aleasa cu bun gust este necesara in orice casa, si mai ales la o casa noua.

M-am hotarat sa aleg o lenjerie din lenjeriile superbe la lichidare de stocuri de la cumparamisim la cel mai bun pret. Am vazut cateva modele extrem de frumoase si de o calitate foarte buna. Voi cumpara si pentru mine una, ca m-am cam saturat de modelele pe care le am si sa inoiesc si eu imbracamintea patului, chiar daca a trecut Pastele. 

Pentru verisoara mea am ales o frumoasa lenjerie pentru pat dublu de doua persoane, din bumbac satinat, lenjerie care vine ambalata intr-o cutie eleganta de carton, plus punga pentru cadou, deci este ideala pentru a fi daruita. Este foarte pufoasa, placut la atingere,,iar materialul nu este deloc lucios. Se spala la 40 de grade si se calca la maxim 130 de grade.

lenjerie-de-pat-dublu-uni-super-elegant-pucioasa-de-lux-visiniu-cu-galben-cod-um6-1095-800x600

Pentru mine am luat o lenjerie de pat din bumbac 100%, extrem de frumoasa, care da o nota de eleganta camerei mele. Este o lenjerie cu stelute, o culoare foarte calda, odihnitoare, cu siguranta voi dormi foarte bine, iar a doua zi voi fi fresh si gata de munca. Asta este cel mai important, nu? Sa te odihnesti noaptea, iar lenjeria are rolul cel mai important pentru odihna.

lenjerie-de-pat-din-bumbac-100-cu-6-piese-super-elegant-pucioasa-de-lux-cod-bm69-2677-800x600

Si pentru ca sunt reduceri foarte mari la Cumparamisim am adaugat si o cuvertura matlasata din bumbac 100 % , fabricata la Pucioasa, foarte frumoasa si eleganta, care m-a incantat de prima oara cand am vazut-o. Nu aveam cum sa nu o iau, spuneti si voi!

QR01-800x600

Intrati si voi sa vedeti cate lenjerii si cuverturi deosebite veti gasi la lichidare de stoc. Sigur nu veti pleca cu mana goala!

Lasă un comentariu